Wednesday, June 17, 2009

DHIRA datang lagiii~



Apa perasaan anda sekarang?

  • tiba2 rindu OBS sbb tgk pib OBS kt page chun and nak pecah perot chat ngan akay.

Saya nak makan..?

  • maggi kari plus telur sebijik. wuwuwu~ lama dah ngidam nihhh..

Saya tak suka ..?

  • berat melambung macam kene pam tapi perot still tak reti2 bahasa nak soh aku makan banyak lagi. hak3~

Impian saya?

  • short term plan, cut down few kgs. hak3~ (mungkin hanya angan2 semata2)

Haiwan yg saya tak suka?

  • cicak~!!!!!!

Saya harapkan?

  • ada orang2 yang dekat dengan saya kawen. rindu nak makan nasik minyak~!!!

Jika boleh putarkan masa?

  • i wanna fix something from the past

Saya pada 10 tahun akan datang?

  • belle yang maintain menawan dgn perot yang lebih kempis? (mungkinnnn~)

Handphone saya adalah sebuah?

  • handphone yang comel secomel tuan nye. time kasehhhh~

Saya pernah bercinta sebanyak?

  • kabhi nehi~!!

Saya suka pada?

  • makanan yang melimpah ruah. yes, if pegi pasar malam, tros rasa kenyang sbb gembira tgk mknan banyak. hahahaha~~!!

Kawan² saya?

  • besssss~

Pernah dikhianati?

  • ermm.. pernah~!! tp dah tak bape igt la. akak ni short term memory sket.

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

  • ciom dia puas2??? hak3~

Senaraikan 6 org utk di tag:

  1. wadik
  2. yap
  3. kaped
  4. zophor
  5. deng
  6. syaz

7 comments:

p0pc0rn said...

tag lagik~~
aduih

beLLe said...

hik3~ xnk buat pn xpeeee... ni aktiviti org bosan tgh cuti~

Unknown said...

belle... aku nak khianati ko bleh?

orangmati said...

Tagged!!

beLLe said...

akmals:

sila la khianati aku kalo nk kene ciom. wagagga

beLLe said...

dedmen:

jap g aku buat ehhh

Heart_person said...

macam mane nak khianati belle yek?? masih tepikir... hmm...