Monday, May 25, 2009

T_T



tiba2 rasa macam dah xmau kawan ngn orang2 tua n budak2 final year dah pasni. siyesly~!!! dah 2 sem dah jadi down je bile hujung2 sem. sume orang nk grad dah. sob3~


last sem ok lagi sebab xramai sgt yang nak blah. just wadik, am, akay, deng, munir, ropi, n yap yang pegi intern. tapi this sem... sume orang nak grad dahhh~!!! kaped, nik amir, adam, aleng, abbas, ijam, pian + kak syikin, peja, hazim, n teng pegi intern. T_T sape nk bawak aku g mapley next sem.. sape nk ajak aku g karok. sape nak lompat2 ngn aku time karok. :(












baru je semlam aku balik rumah. tapi seriously, dah start dah rindu korg semua. sob3~ makin bertambah2 rindu bile korg pegi moven n karok mlm ni T_T jelessssss~!!!


at first i planned to write surat chenta untuk semua. tapi... malas~!!! hahaha. so, kalau rajin, time convo nnti la aku bagi surat2 chenta tu ehhh.. make sure korang sume datang tawwwwww~!!!!




MUNIR aka ABANG BERUANG TERCHENTA
garang. suke marah aku kat channel dulu2. sket2 je nak kill aku. sket2 je nk kick aku. cesss3~ tapi munir baek sebenar nye... (kot?) hahahhaa. amponnn munir~!! tp skng abang beruang sweeeeet la. >_<

WADIK GEDIK
dulu2 aku bayang kan dia nih cm munir. physically. (masa xkenal wadik lagi la). skali dah jumpa, erkkk.. kanak2 rupe nye. hik3~ kelakar, bengong, suke buli kanak2, slalu bajet suara cm mawi. hahaha. tapi wadik tetap bessss~ >_<

AM
rumet wadik. pon bengong jugak. in fact, SANGAT bengonggg. kalo karok, sure nk pecah perot tgk am semangat gileeee~ kadang2 ada gaya chuck bass gtu. wakaka. kadang2 je okayhhh~ hobi: bergayut ngn pepinu. aku kaco 30 seconds pon bisinggg~!!!

DENG
deng comel~!! baek, sopan santun, pemalu, pendiam... hik3~ tapi hebat maen kad woooo~!! kalo maen declare tu, diam2 je, tetiba dia dah declare. cess2~ pastu muka baby face sket. kalo ckp deng ni pas spm pon aku caye. hik3~

AKAY KAMBENG SEJATI
akay pun comel. ade janggut sejemput cm kambing. hahahah~!! ampon akayyyy~ masa first time jumpa akay ingat dia ni alim taw. tapi lama2, erkkkk... x alim pun okayhhhh. and akay sgt kreatif. terer amek gambar, terer edit gambar.. caya lah akay~!!

ROPI
hahhaha. siyes xlupa ko ropi. tapi amponnnn. lambat letak ko nye part nih. ^_^ ropi yang bajet2 gatal masa mula2 aku masok mirc. wagaga. skali drama ko sama ngan naila lak kan. tapi nama glemer masa drama is MAT. hahahha. komersial sgt kannn..

YAP
nak tulis ke tak pasal yap ni eh? tulis je la. even yap kembali ke utp smule nxt sem. hik3~ yap = emo = pad~!!!! wagaga. tunggu ko grad baru aku tulis pnjg sket ehhhh..

KAPED AKA ANJENG LAOT
yeeehaaaa~!! mr. anjeng laot! manusia first yang panggil aku dugong. cess2~ ermm, apa ek sal kaped nih. suke BAJET comel, slalu bawak aku g mapley (thanks), slalu layan aku ngarot2 (thankss jugak), kalau karok memang feel habis la. wagagagga~ berjiwa sentimental. ^_^ tapi skali dia marah aku pasal xreti maen carrom, errkkkk.. takot~!!!

NIK AMIR
rumet kaped. innocent pervert! wakakaka. kadang2 tu baek sangat sampai risau lak kene buli pak cik sorang nih. suke berterus terang kot... ^_^

ADAM
adammmm~!!! ^_^ orang second yang aku kenal kat mirc nih after yap. baekkk~!! kelakar. bengong jugeee. penceria suasana. geng nak lompat2 time karok. hik3~ tukang arrange kalo ada pape aktiviti. sistematik. hebat.

ALENG
first impression kat aleng is, "mst skema gile dia nih". tapi rupe2 nye, cesss~!!! sengal nak mampos. suke scam orang. terer amek2 gambar jugeee. suke bakar orang jugeeeee~!!

ABBAS SI BADOT
baru je kenal abbas ni dalam 2 minggu kot. tapi sumpah rasa nak mati kalo jumpa abbas. kelakar gileeee~!!! siyes macam badot. asek gelakkkk je keje. boleh kurus kalo dok ngn abbas nih. kalo bercerita, memang full of expression. hantu game2 n quiz2 kt facebook. kalo tengok lembu, mesti teringat ko. wakaka~

IJAM
first time jumpa ijam takut woooo~!! muka ketat habis. bajet garanggg je. nk tegur pn takut. sekali dah kenal.. erkkkk.... mimpi lah aku nak takot lagi. wagaga~ terer buat card trick segala bagai. siap bole bengkok kan sudu lagi tuuu. hak3~ rumet adam.


PIAN + KAK SYIQIN
kapel yang suwitttt~ pian hantu restaurant city. pastu ajak sume orang maen ramai2. tapi mmg restaurant dia up habes lak. kak syiqin lak, igt kan macam sombong taw masa mula2 jumpa. xberani nak tegur. tapi dah lama2 sket, bes rupe nyeeee. sempoi. sporting. ^_^

PEJA
kazen adam. aku xde la rapat sangat ngn peja ni. kenal camtu2 je. haaaa, lagi satu. ade skendel ngan farahhhh~!!! hahaha..

HAZIM
ponnnn kazen adam jugak. (bersepah2 kazen adam nih). ada skendel ngn kak uena~!!! hahahaha.

TENG
teng yang suke gelakkkk~!!! hahaha. ko cakap je ape, mesti dia gelak jugak. senyummmm je keje. cam xde probs je teng nih. sporting. baik. sengal. xboleh hidop tanpa balang shisha. wagagaga~ and bila baca blog teng, aku rasa dia seorang yang berterus-terang, and sangat realistic. ^_^ selamat intern teng!!





bila2 korang free kan, datang la utp ehhhh. jangan la lupe kat ktorg yg kanak2 lagi nih >_<








(ni lah keje orang bosan kene tinggal dikala orang2 laen tengah hepi melantak kat moven and karok tahap xhengat donia~)




15 comments:

limauais said...

sob3..
o/ bru je dpat kenal derang,da nk grad da kot T_T

beLLe said...

kan3~ sian kite jadik kanak2 kan wani

Anonymous said...

nice post belle..

orangmati said...

haha.. siot jek bell ni..

p/s: pesal semua ckp aku baik sgt ni.. -_-"

ariff said...

T__T
sedey2

beLLe said...

aleng: thnx~

nik amir: jgn ko nk feeling2 baek lebeyh2 tawww.. hahaha~

kaped: :(

WaDieQ said...

gembiranya aku kuar utp sebab tak yah jumpa ko lagi hehehe

beLLe said...

time kasehhhhhhhhh~!!!!!!

wadefak said...

bel
aku sendiri tatau wujud gambor aku sebegitu
stalker barks!!

btw nice post :D

beLLe said...

hahahhaha.. sume org dah taw aku stalker.. ko je lambat teng. wagaga~ btw tu pic masa mkn puding aritu lahhh.. ^_^

~farah~ said...

belle, aku tag ko!!! hahaha~
buat2..

~farah~ said...

belle mane kaw? aku dok cari kaw nih..
adeh..
belle buat2 aku dah tag kaw stiap kali aku sign in mesti aku jengok blog kaw =<.. hehe
nak tgk gambar chumel tuh

beLLe said...

hahhaha.. baekkk farah. arini gk aku wt tag ko tu. hik3~

fReAkySiStA said...

awwwwwwww...

beLLe said...

ape yg auwwwwww nye jojo? hik3~